שרותים
ניתן כמובן לשלב בין המוצרים ו"לשחק" איתם. לדוגמה, אתם יכולים לקחת קידום אורגני לאתר + חקר מילות מפתח + ייעוץ אסטרטגיית תוכן לעסק. כך תקבלו חבילה מלאה, וגם תדעו לאן להמשיך מכאן.
אני אוהב את גוגל וגוגל אוהב אותי. כיוון שאני מכיר את כל ה"טריקים" שלו, אני יודע שהוא יעדיף תוכן איכותי ומקצועי לעומת "דחיפה" של מילות מפתח, בלי קשר למשפטים עצמם. וכך גם הלקוחות שלכם.
הלקוחות היום הם מאוד חכמים. לקוח ממוצע נחשף ל-1000 עד-4000 מסרים פרסומיים ביום, ואילו אחינו בגולה יכולים להגיע גם ל-10,000 מסרים פרסומיים ביום.
תעשו ניסיון- קחו את הטלפון, כנסו לפייסבוק. תתחילו לגלול. כשתגיעו ל-10 מותגים, לא משנה אם זה ממומן או לא, תעצרו. כמה זמן לקח לכם? האם היו פרסומות שאתם זוכרים יותר מאחרות? הם היו ממומנות?
עכשיו אתם בטח אתם מבינים כמה תוכן איכותי חשוב. תוכן איכותי נשאר איתכם, ובולט מעל האחרים. זה התפקיד שלי, לבלוט, ולהראות ללקוחות שלכם מסרים וערך שהם לא הכירו. הצטרפו אלי למסע.